Treceți la conținutul principal

Consulat itinerant în Palma de Mallorca - Octombrie 2015

Consulat itinerant în Palma de Mallorca

Aducem la cunoștința cetățenilor români rezidenți în Insulele Baleare faptul că, în perioada 30-31 octombrie 2015, Consulatul General al României la organizează un nou consulat itinerant în Palma de Mallorca.
Activitatea cu publicul se va desfășura la Casal del Inmigrantes, C/Eusebio Estada núm. 48, Palma, după următorul program: 
 - 30.10.2015, între orele 10.00 - 18.00, se vor prelua cererile
 - 31.10.2015 între orele 11.00 - 14.00, se vor elibera documentele (acte notariale, certificate de naștere, pașapoarte)
ATENȚIE: 
Activitatea se va desfășura numai pe bază de programare prealabilăceea ce presupune să vă adresați în mod direct consulatului până cel mai târziu la data de 25.10.2015pentru a solicita o programare pentru serviciul consular dorit. Solicitarea o puteți face fie la adresa de email a consulatului barcelona@mae.ro, fie pe fax la nr. 934 341 109.
Dacă utilizați faxul, este absolut necesar să ne comunicați și un număr de telefon la care puteți fi contactați dacă este necesar. În cazul în care este vorba de un act notarial cu un mandat complex sau de întindere, este absolut necesar să se aducă modelul în format electronic iar cei care doresc procuri pentru acte de identitate trebuie să fie deja în posesia fotografiilor necesare.
Nu se acceptă fotografiile care nu corespund criteriilor legale!!
Cererile care nu respectă aceste condiții nu vor fi luate în considerare!!
Atragem atenția că din motive organizatorice, nu putem face niciun fel de excepție de la regula programării. Pentru efectuarea serviciului consular dorit, este absolut necesar să dețineți acte de identitate românești valabile și să aveți copii după absolut toate documentele
Adresăm rugămintea persoanelor care doresc să informeze despre organizarea consulatului itinerant să precizeze și detaliile prezentate mai sus.
ATENȚIE:
Nu se preiau cereri pentru pașaport!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum se obtine modelul nou de certificat de nastere/casatorie?

In ultimul timp ma tot intreaba cititorii blogului de cum se poate obtine modelul nou de certificat de nastere si/sau casatorie din Romania. Sunt 3 variante: 1. Sa mergi PERSONAL la starea civila unde te-ai nascut sau te-ai casatorit. 2. Cu IMPUTERNICIRE NOTARIALA SPECIALA obtinuta la un consulat al Romaniei in Spania prin care o alta persoana poate realiza toate formalitatile necesare in locul tau. 3. Cu IMPUTERNICIRE NOTARIALA SPECIALA obtinuta la un Notariat spaniol, pe care pui apostila de la Haga la Colegio de los notarios al Provinciei unde ai facut imputernicirea, apoi trebuie tradusa de un traducator autorizat al Ministerului de Justitie din Romania si legalizata de un notar din Romania, prin care o alta persoana poate realiza toate formalitatile necesare in locul tau. Cum se intampla in multe cazuri, nu ai cui sa ii trimiti imputernicirea pentru ca nu ai nici un familiar in tara, in localitatea in care te.ai nascut (ca poate esti dintr-un sat uitat de lume) si nu stii c...

Cum sa ceri Cazierul in Spania? ACTUALIZARE SEPTIEMBRIE 2018

Datorită unei întrebări adresate blogului azi vă voi explica cum se cere un certificat de antecedente penale în Spania (cazier). Unde se solicita personal? Cine îl poate solicita? Cum se cere un cazier? Orice persoană fizică majoră poate solicita cazierul. Se cere de diferite forme: - Personal  - Prin poştă  - Pe internet Se plăteşte o taxă pentru cazier Modelul 790 ce se poate descărca şi aici sau puteţi cere un formular la Gerencia Teritorial del Ministero de Justicia. PAŞII NECESARI PENTRU A SOLICITA CAZIERUL SPANIOL PERSONAL 1. - Cetăţeanul se prezintă la Gerencias Territoriales del Ministerio de Justicia în provincia unde este rezident dar un e neapărat – poate merge la orice birou de pe teritoriul spaniol.  Mai jos găsiţi adresele acestor birouri după provincia. Albacete Asturias Barcelona Burgos Cáceres Cantabria Ceuta Granada Islas Baleares La Coruña La Rioja Las Palmas Madrid Málaga Melilla Murcia Navarra Santa Cruz de Tenerife ...

SE SCHIMBĂ BULETINELE DE IDENTITATE!

De la 1 iulie ne vor fi eliberate cărţi de identitate după model european. Mai mult, cine doreşte poate opta pentru cărţi de identitate electronice . Aşa au anunţat autorităţile care susţin că noile buletine vor conţine inclusiv amprentele titularului, scrie  adevărul.ro. Specialiştii din cadrul Ministerului de Interne asigură că buletinul electronic nu va fi impus. „Cine nu doreşte carte de identitate electronică poate opta pentru una normală, care va fi asemănătoare cu cea electronică, dar nu va conţine cipul şi amprentele deţinătorului“, a explicat Laura Cusa, şeful serviciului juridic din Direcţia pentru Evidenţa Persoanelor. Potrivit acesteia, implementarea noilor buletine se va face în mod treptat, în termen de maximum 6 luni de la data emiterii primei cărţi electronice de identitate. Carte de identitate tip smart card Atât cartea de identitate, cât şi cartea electronică de identitate vor avea dimensiunile de 85,6×54,0 mm (format ID-1 – adică aproximativ cât un perm...