Treceți la conținutul principal

SERVICII CONSULARE ÎN PROVINCIA ALICANTE PE 15 ŞI 16 NOIEMBRIE

          Se vor efectua înscrieri acte de stare civilă, servicii consulare notariale, preluări de cereri de verificare a permiselor auto româneşti, eliberări de titluri de călătorie și declarații de călătorie pentru minori şi se vor oferi consultaţii.
           In zilele de 15 noiembrie, între orele 13.00 și 18.00 şi 16 noiembrie, între orele 10.00 și 13.00, o echipă a Consulatul al României la Castellon de la Plana urmează să se deplaseze la Alicante pentru a oferi consultații, asistenţă şi servicii consulare pentru cetățenii români rezidenți în această provincie.

Cu acest prilej vor fi efectuate următoarele categorii de servicii consulare: 
-  înscrieri acte de stare civilă: certificate de naştere, căsătorie, deces, inclusiv traducerile şi legalizările aferente acestora; 
-  servicii consulare notariale: autentificare procuri și declaraţii, eliberare de inscripţii consulare etc.;
-  preluarea de cereri de verificare a permiselor auto româneşti (verificarea şi emiterea certificatelor se vor face numai la sediul consulatului); 
-  eliberare de titluri de călătorie și declarații de călătorie pentru minori: pentru titlul de călătorie, este obligatorie prezența solicitantului în vârstă de peste 14 ani; sub această vârstă, părinţii /părintele /reprezentantul legal trebuie să prezinte o fotografie tip paşaport care să conţină imaginea facială a minorului şi să respecte câteva condiții minime: fără ochelari, cu o expresie a feţei firească, ochii deschişi, privirea spre cameră, imaginea facială să ocupe 70-80% din suprafaţa fotografiei, capul şi faţa descoperite;

 SE VA EVITA ÎMBRĂCĂMINTEA DE CULOARE ALBĂ, GALBENĂ SAU ALTE CULORI DESCHISE!);
-  consultaţii pe teme consulare.

        IMPORTANT! Nu se preiau cereri de eliberare a pașapoartelor; procedura presupune prezența obligatorie a solicitantului la sediul din Castellón al Consulatului. Locul desfășurării activităților: Centro Social Gastón Castelló, Calle Del Pino Santo 1, Alicante (zona Parque Público Lo Morant, pe latura Calle de Lugo). 

       Accesul se face numai în baza programării obţinute personal, nu prin intermediari, de la Consulatul României la Castellón, astfel: prin e-mail: info@consulatcastellon.e.telefonica.net prin fax: 964 257 053 prin telefon 964 216 172 (formați “zero” după ce auziți ghidul-robot telefonic) Cetăţenii sunt rugaţi să menţioneze în cerere: numele şi prenumele, tipul de serviciu consular solicitat, localitatea/provincia de domiciliu sau rezidenţă în Spania, un număr de telefon sau o adresă de e-mail pentru contact. Pentru acte necesare, taxe consulare şi alte informaţii, vă rugăm să accesaţi pagina de servicii consulare la adresa: http://castellon.mae.ro/node/832

sursa: http://castellon.mae.ro

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

SE SCHIMBĂ BULETINELE DE IDENTITATE!

De la 1 iulie ne vor fi eliberate cărţi de identitate după model european. Mai mult, cine doreşte poate opta pentru cărţi de identitate electronice. Aşa au anunţat autorităţile care susţin că noile buletine vor conţine inclusiv amprentele titularului, scrie adevărul.ro. Specialiştii din cadrul Ministerului de Interne asigură că buletinul electronic nu va fi impus. „Cine nu doreşte carte de identitate electronică poate opta pentru una normală, care va fi asemănătoare cu cea electronică, dar nu va conţine cipul şi amprentele deţinătorului“, a explicat Laura Cusa, şeful serviciului juridic din Direcţia pentru Evidenţa Persoanelor. Potrivit acesteia, implementarea noilor buletine se va face în mod treptat, în termen de maximum 6 luni de la data emiterii primei cărţi electronice de identitate. Carte de identitate tip smart card Atât cartea de identitate, cât şi cartea electronică de identitate vor avea dimensiunile de 85,6×54,0 mm (format ID-1 – adică aproximativ cât un permis de conducere)…

Buletinul de identitate expirat

Datorită unor întrebări pe care le-am primit în ultimele zile în legătură cu Cartea de identitate expirată am să fac câteva precizări: Dacă ai buletinul expirat şi eşti în Spania - i-aţi bilet de România înainte să expire. (sfatul meu:)) Aflaţi din timp care sunt Actele necesare pentru reînnoirea acestuia şi completaţi formularul (În eventualitatea descărcării de pe internet, formularul de cerere va fi tipărit în format A4, iar cele două pagini trebuie să se regăsească pe aceeaşi foaie (faţă-verso). Cererile pot fi completate olograf sau prin alte sisteme de tehnoredactare, cu excepţia rubricii destinată semnăturii, care trebuie completată numai olograf (de mână).) Întrebare: În cât timp se poate solicita eliberarea unei noi cărţi de identitate, ca urmare a expirării celei deţinute anterior? Răspuns: Înconformitate cu prevederile art.18 alin. (3) al Ordonanţei de urgenţă nr.97/2005 privind evidenta, domiciliu, reşedinţa şi actele de identitate ale cetăţenilor romani, cu modificările şi co…

Cum sa ceri Cazierul in Spania? ACTUALIZARE SEPTIEMBRIE 2018

Datorită unei întrebări adresate blogului azi vă voi explica cum se cere un certificat de antecedente penale în Spania (cazier).
Unde se solicita personal? Cine îl poate solicita? Cum se cere un cazier? Orice persoană fizică majoră poate solicita cazierul.
Se cere de diferite forme:- Personal - Prin poştă - Pe internetSe plăteşte o taxă pentru cazier Modelul 790 ce se poate descărca şi aici sau puteţi cere un formular la Gerencia Teritorial del Ministero de Justicia.PAŞII NECESARI PENTRU A SOLICITA CAZIERUL SPANIOL PERSONAL
1. - Cetăţeanul se prezintă la Gerencias Territoriales del Ministerio de Justicia în provincia unde este rezident dar un e neapărat – poate merge la orice birou de pe teritoriul spaniol. Mai jos găsiţi adresele acestor birouri după provincia.

AlbaceteAsturiasBarcelonaBurgosCáceresCantabriaCeutaGranadaIslas BalearesLa CoruñaLa RiojaLas Palmas