- Important! Începând cu data de 1 februarie 2013, nu mai este necesară programarea pentru solicitarea pașaportului. Vă puteți prezenta la Secția Consulară de luni până joi, între orele 10.00-15.00.
- În cazul în care, din motive întemeiate, doriți programare, vă rugăm să transmiteți solicitarea la adresa programari@consuladoderumania.es sau la numărul de fax. +34 914165025.
Taxa consulară este 100 euro, iar termenul de eliberare este de aproximativ 30 zile lucrătoare de la data depunerii cererii.
PAŞAPORTUL SIMPLU ELECTRONIC se elibereazã cetãţenilor români cu domiciliul în România (conform legii, o persoană poate avea un singur domiciliu şi o singură reședință) şi cetățenilor români cu domiciliul în străinătate.
Noua procedură de eliberare a pașapoartelor electronice și a titlurilor de călătorie presupune prezența obligatorie a solicitantului la sediul consulatului, inclusiv a minorilor, având în vedere că este necesară prelevarea amprentelor, fotografia și semnătura digitală. De asemenea, este necesară prezentarea în original a tuturor actelor necesare eliberării documentelor de călătorie.
sursa: consulatul din Madrid
Comentarii
Trimiteți un comentariu