Treceți la conținutul principal

Consulat itinerant in Alicante


Servicii consulare în provincia Alicante

În cadrul programului de acordare de asistență consulară tip consulat itinerant, o echipă a Consulatului României la Castellón de la Plana va oferi la Alicante consultații, asistenţă şi servicii consulare pentru cetățenii români din această provincie în zilele de 15 noiembrie, între orele 1200 și 1800 şi 16 noiembrie 2012, între orele 930 și 1330.

Vor fi efectuate următoarele categorii de servicii consulare:
  • înscrieri acte de stare civilă: certificate de naştere, căsătorie, deces, inclusiv traducerile şi legalizările aferente acestora;
  • servicii consulare notariale: autentificări procuri, declaraţii etc.; eliberare de certificate, inscripţii consulare, adeverinţe etc.;
  • preluarea de cereri de verificare a permiselor auto româneşti (verificarea şi emiterea certificatelor se vor face numai la sediul consulatului);
  • eliberare de titluri de călătorie și declarații de călătorie pentru minori: pentru titlul de călătorie, este obligatorie prezența solicitantului în vârstă de peste 14 ani; sub această vârstă, părinţii/părintele/reprezentantul legal trebuie să pună la dispoziţia funcţionarului consular o fotografie tip paşaport care să conţină imaginea facială a minorului şi să repecte caracteristicile prevăzute de Legea nr. 248/2005: fără ochelari, cu o expresie a feţei firească, ochii deschişi, privirea spre cameră, imaginea facială să ocupe 70-80% din suprafaţa fotografiei, capul şi faţa descoperite; SE VA EVITA ÎMBRĂCĂMINTEA DE CULOARE ALBĂ, GALBENĂ SAU ALTE CULORI DESCHISE!);
  • consultaţii pe teme consulare.

IMPORTANT! Pentru depunerea cererilor de eliberare a pașapoartelor electronice, procedura presupune prezența obligatorie a solicitantului la sediul din Castellón al Consulatului.

Locul desfășurării activităților: Centro Social Gastón Castelló, Calle Del Pino Santo 1, Alicante (zona Parque Público Lo Morant, pe latura Calle de Lugo).

Accesul se face numai în baza programării obţinute de la Consulatul României din Castellón de la Plana, prin:
E-mail: info@consulatcastellon.e.telefonica.net
Fax: 964 257 053

Cetăţenii sunt rugaţi să menţioneze în cerere: numele şi prenumele, tipul de serviciu consular solicitat, localitatea/provincia de domiciliu sau rezidenţă în Spania, un număr de telefon sau o adresă de e-mail pentru contact. Pentru acte necesare, taxe consulare şi alte informaţii, vă rugăm să accesaţi pagina de servicii consulare la adresa:http://castellon.mae.ro/node/832

 sursa ambasada din Madrid

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

SE SCHIMBĂ BULETINELE DE IDENTITATE!

De la 1 iulie ne vor fi eliberate cărţi de identitate după model european. Mai mult, cine doreşte poate opta pentru cărţi de identitate electronice. Aşa au anunţat autorităţile care susţin că noile buletine vor conţine inclusiv amprentele titularului, scrie adevărul.ro. Specialiştii din cadrul Ministerului de Interne asigură că buletinul electronic nu va fi impus. „Cine nu doreşte carte de identitate electronică poate opta pentru una normală, care va fi asemănătoare cu cea electronică, dar nu va conţine cipul şi amprentele deţinătorului“, a explicat Laura Cusa, şeful serviciului juridic din Direcţia pentru Evidenţa Persoanelor. Potrivit acesteia, implementarea noilor buletine se va face în mod treptat, în termen de maximum 6 luni de la data emiterii primei cărţi electronice de identitate. Carte de identitate tip smart card Atât cartea de identitate, cât şi cartea electronică de identitate vor avea dimensiunile de 85,6×54,0 mm (format ID-1 – adică aproximativ cât un permis de conducere)…

Buletinul de identitate expirat

Datorită unor întrebări pe care le-am primit în ultimele zile în legătură cu Cartea de identitate expirată am să fac câteva precizări: Dacă ai buletinul expirat şi eşti în Spania - i-aţi bilet de România înainte să expire. (sfatul meu:)) Aflaţi din timp care sunt Actele necesare pentru reînnoirea acestuia şi completaţi formularul (În eventualitatea descărcării de pe internet, formularul de cerere va fi tipărit în format A4, iar cele două pagini trebuie să se regăsească pe aceeaşi foaie (faţă-verso). Cererile pot fi completate olograf sau prin alte sisteme de tehnoredactare, cu excepţia rubricii destinată semnăturii, care trebuie completată numai olograf (de mână).) Întrebare: În cât timp se poate solicita eliberarea unei noi cărţi de identitate, ca urmare a expirării celei deţinute anterior? Răspuns: Înconformitate cu prevederile art.18 alin. (3) al Ordonanţei de urgenţă nr.97/2005 privind evidenta, domiciliu, reşedinţa şi actele de identitate ale cetăţenilor romani, cu modificările şi co…

10 motive sa nu te faci autonom in Spania

Cum vad ca multa lume caută informații despre cum sa fii autonom in Spania, am sa va dau 10 motive importante împotriva acestei alegeri, si ca sa știți ca sa fii AUTONOM este un coșmar zilnic, daca nu facturezi mult in fiecare luna, măcar 1400 euro pe luna. La sfârșit o sa va explic de ce am menționat suma aceasta.
10 motive sa nu te faci AUTONOM in Spania
Ca sa nu plătești 250€ pe luna minim, ceea ce reprezintă valoarea plătita ca autonom la Seguridad Social. Daca ești autonom, sub 30 de ani, plătești doar 180 de euro pe luna, daca soliciți acest lucru. 2º. Pentru ca  sa nu iți ia 15%  din beneficii drept IRPF. Daca ești autonom, cu vârsta sub 30 de ani, poți sa soliciți plata a 7% , primii 3 ani. 3º. Pentru a nu plăti intre 40 si 100 pe luna unei firme de consultanta care sa se ocupe de toata birocrația. Daca încerci sa te descurci tu singur, probabil o sa greșești pe undeva si o sa plătești pana la urma vreo amenda. 4º. Pentru ca , deși vei angaja o firma de consultanta, tot va treb…