Treceți la conținutul principal

Servicii consulare itinerante in Cuenca, Guadalajara, Albacete si Badajoz

Echipe ale Consulatului Romaniei la Ciudad Real se vor deplasa In lunile octombrie si noiembrie in provinciile Cuenca, Guadalajara, Albacete si Badajoz (la Merida) pentru a oferi consultatii, asistenta si servicii consulare cetatenilor romani.


Locul si orarul activitatilor:
- In Cuenca: sambata, 13 octombrie 2012, intre orele 10.00 si 2.00, la sediul Asociatiei Hispano-Romane, Calle Pedro Almodovar, s/n (in fata centrelor comerciale "Alcampo" si "Lidl");
- In Guadalajara: sambata, 3 noiembrie 2012, intre orele 09.00 si 13.00, precum si intre 16.00 si 20.00, la sediul Centrului Social, situat in C/ Cifuentes, 26;
- In Albacete: sambata, 10 noiembrie, intre orele 10.00 si 13.45, precum si duminica 11 noiembrie, intre orele 10.00 si 13.00, la sediul Centrului Socio-Cultural "D. Jose Oliva" din cartierul "El Pilar", Calle Teruel, 12;
- In Merida: sambata, 17 noiembrie, intre orele 11.00 si 14.00, precum si intre 17.00 si 20.00, la sediul "Centro de Ocio Joven El Economato", C/Marquesa de Pinares, nr. 38.
In toate aceste deplasari, vor fi efectuate urmatoarele categorii de servicii consulare:
- Inscrieri de acte de stare civila (certificate de nastere, casatorie, deces)
- Servicii consulare notariale (autentificari procuri / declaratii, legalizari etc.);
- Emiterea de certificate si inscriptii consulare, adeverinte, etc.;
- Preluarea de cereri de verificare a permiselor auto romanesti (urmand ca verificarea si emiterea certificatelor sa se faca la sediul consulatului);
- Consultatii pe teme consulare.
Pentru traduceri autorizate si legalizate www.traduccionrumano.vpweb.es 
Nu se vor putea prelua cereri pentru emiterea pasapoartelor si a titlurilor de calatorie. (Procedura de eliberare a pasapoartelor electronice si a titlurilor de calatorie presupune prezenta obligatorie a solicitantului la sediul consulatului, avand In vedere ca este necesara prelevarea amprentelor, fotografia si semnatura digitala).
Accesul se va face numai pe baza de programare obtinuta direct de la Consulatul Romaniei din Ciudad Real prin: - e-mail: cruciudadreal@telefonica.net sau fax: 926231170
Cetatenii romani care doresc o programare sunt rugati sa mentioneze In cerere numele si prenumele, tipul serviciului solicitat, localitatea de domiciliu sau de rezidenta si provincia, un numar de telefon si/sau o adresa de e-mail pentru contact.
Toate documentele se vor prezenta In original si fotocopie. Pentru acte necesare, taxe si informatii suplimentare poate fi accesata pagina de internet a consulatului: http://ciudadreal.mae.ro/, sectiunea "Servicii consulare".

Comentarii

  1. BUNA! VA ROG SA-MI SPUNETI CAND AVETI URMATORUL SERVICIU ITINERAR CONSULAR LA CUENCA. ASTEPT RASPUNS. MULTUMESC!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

SE SCHIMBĂ BULETINELE DE IDENTITATE!

De la 1 iulie ne vor fi eliberate cărţi de identitate după model european. Mai mult, cine doreşte poate opta pentru cărţi de identitate electronice. Aşa au anunţat autorităţile care susţin că noile buletine vor conţine inclusiv amprentele titularului, scrie adevărul.ro. Specialiştii din cadrul Ministerului de Interne asigură că buletinul electronic nu va fi impus. „Cine nu doreşte carte de identitate electronică poate opta pentru una normală, care va fi asemănătoare cu cea electronică, dar nu va conţine cipul şi amprentele deţinătorului“, a explicat Laura Cusa, şeful serviciului juridic din Direcţia pentru Evidenţa Persoanelor. Potrivit acesteia, implementarea noilor buletine se va face în mod treptat, în termen de maximum 6 luni de la data emiterii primei cărţi electronice de identitate. Carte de identitate tip smart card Atât cartea de identitate, cât şi cartea electronică de identitate vor avea dimensiunile de 85,6×54,0 mm (format ID-1 – adică aproximativ cât un permis de conducere)…

Buletinul de identitate expirat

Datorită unor întrebări pe care le-am primit în ultimele zile în legătură cu Cartea de identitate expirată am să fac câteva precizări: Dacă ai buletinul expirat şi eşti în Spania - i-aţi bilet de România înainte să expire. (sfatul meu:)) Aflaţi din timp care sunt Actele necesare pentru reînnoirea acestuia şi completaţi formularul (În eventualitatea descărcării de pe internet, formularul de cerere va fi tipărit în format A4, iar cele două pagini trebuie să se regăsească pe aceeaşi foaie (faţă-verso). Cererile pot fi completate olograf sau prin alte sisteme de tehnoredactare, cu excepţia rubricii destinată semnăturii, care trebuie completată numai olograf (de mână).) Întrebare: În cât timp se poate solicita eliberarea unei noi cărţi de identitate, ca urmare a expirării celei deţinute anterior? Răspuns: Înconformitate cu prevederile art.18 alin. (3) al Ordonanţei de urgenţă nr.97/2005 privind evidenta, domiciliu, reşedinţa şi actele de identitate ale cetăţenilor romani, cu modificările şi co…

10 motive sa nu te faci autonom in Spania

Cum vad ca multa lume caută informații despre cum sa fii autonom in Spania, am sa va dau 10 motive importante împotriva acestei alegeri, si ca sa știți ca sa fii AUTONOM este un coșmar zilnic, daca nu facturezi mult in fiecare luna, măcar 1400 euro pe luna. La sfârșit o sa va explic de ce am menționat suma aceasta.
10 motive sa nu te faci AUTONOM in Spania
Ca sa nu plătești 250€ pe luna minim, ceea ce reprezintă valoarea plătita ca autonom la Seguridad Social. Daca ești autonom, sub 30 de ani, plătești doar 180 de euro pe luna, daca soliciți acest lucru. 2º. Pentru ca  sa nu iți ia 15%  din beneficii drept IRPF. Daca ești autonom, cu vârsta sub 30 de ani, poți sa soliciți plata a 7% , primii 3 ani. 3º. Pentru a nu plăti intre 40 si 100 pe luna unei firme de consultanta care sa se ocupe de toata birocrația. Daca încerci sa te descurci tu singur, probabil o sa greșești pe undeva si o sa plătești pana la urma vreo amenda. 4º. Pentru ca , deși vei angaja o firma de consultanta, tot va treb…