Treceți la conținutul principal

Servicii consulare itinerante in provincia Cuenca

In continuarea programului "Consulat itinerant", o echipa a Consulatului Romaniei la Ciudad Real se va afla sambata, 13 octombrie 2012, intre orele 10 si 20, in provincia Cuenca pentru a oferi consultatii, asistenta si servicii consulare cetatenilor romani, in colaborare cu Asociatia Hispano-romana din provincia Cuenca.

Locul desfasurarii activitatilor: Sediul Asociatiei Hispano-Romane, Calle Pedro Almodovar, s/n (in fata centrului comercial Alcampo), Cuenca.
Vor fi efectuate urmatoarele categorii de servicii consulare:
Inscrieri de acte de stare civila (certificate de nastere, casatorie, deces), inclusiv traducerile si legalizarile certificatelor spaniole aferente;
Servicii consulare notariale (autentificari procuri / declaratii, legalizari etc.);
Emiterea de certificate si inscriptii consulare, adeverinte, etc.;
Preluarea de cereri de verificare a permiselor auto romanesti (urmand ca verificarea si emiterea certificatelor sa se faca la sediul consulatului);
Consultatii pe teme consulare.
Nu se vor putea prelua cereri pentru emiterea pasapoartelor si a titlurilor de calatorie. (Procedura de eliberare a pasapoartelor electronice si a titlurilor de calatorie presupune prezenta obligatorie a solicitantului la sediul consulatului, avand in vedere ca este necesara prelevarea amprentelor, fotografia si semnatura digitala).
Accesul se va face numai pe baza de programare obtinuta doar direct de la Consulatul Romaniei din Ciudad Real prin: e-mail: cruciudadreal@telefonica.net fax: 926231170.
Cetatenii romani care doresc o programare sunt rugati sa mentioneze in cerere numele si prenumele, tipul serviciului solicitat, localitatea de domiciliu sau de rezidenta din provinciaCuenca, un numar de telefon si/sau o adresa de e-mail pentru contact.
Toate documentele se vor prezenta in original si fotocopie. Pentru acte necesare, taxe si informatii suplimentare poate fi accesata pagina de internet a consulatului: http://ciudadreal.mae.ro, sectiunea "Servicii consulare".

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum se obtine modelul nou de certificat de nastere/casatorie?

In ultimul timp ma tot intreaba cititorii blogului de cum se poate obtine modelul nou de certificat de nastere si/sau casatorie din Romania. Sunt 3 variante: 1. Sa mergi PERSONAL la starea civila unde te-ai nascut sau te-ai casatorit. 2. Cu IMPUTERNICIRE NOTARIALA SPECIALA obtinuta la un consulat al Romaniei in Spania prin care o alta persoana poate realiza toate formalitatile necesare in locul tau. 3. Cu IMPUTERNICIRE NOTARIALA SPECIALA obtinuta la un Notariat spaniol, pe care pui apostila de la Haga la Colegio de los notarios al Provinciei unde ai facut imputernicirea, apoi trebuie tradusa de un traducator autorizat al Ministerului de Justitie din Romania si legalizata de un notar din Romania, prin care o alta persoana poate realiza toate formalitatile necesare in locul tau. Cum se intampla in multe cazuri, nu ai cui sa ii trimiti imputernicirea pentru ca nu ai nici un familiar in tara, in localitatea in care te.ai nascut (ca poate esti dintr-un sat uitat de lume) si nu stii c...

Cum sa ceri Cazierul in Spania? ACTUALIZARE SEPTIEMBRIE 2018

Datorită unei întrebări adresate blogului azi vă voi explica cum se cere un certificat de antecedente penale în Spania (cazier). Unde se solicita personal? Cine îl poate solicita? Cum se cere un cazier? Orice persoană fizică majoră poate solicita cazierul. Se cere de diferite forme: - Personal  - Prin poştă  - Pe internet Se plăteşte o taxă pentru cazier Modelul 790 ce se poate descărca şi aici sau puteţi cere un formular la Gerencia Teritorial del Ministero de Justicia. PAŞII NECESARI PENTRU A SOLICITA CAZIERUL SPANIOL PERSONAL 1. - Cetăţeanul se prezintă la Gerencias Territoriales del Ministerio de Justicia în provincia unde este rezident dar un e neapărat – poate merge la orice birou de pe teritoriul spaniol.  Mai jos găsiţi adresele acestor birouri după provincia. Albacete Asturias Barcelona Burgos Cáceres Cantabria Ceuta Granada Islas Baleares La Coruña La Rioja Las Palmas Madrid Málaga Melilla Murcia Navarra Santa Cruz de Tenerife ...

SE SCHIMBĂ BULETINELE DE IDENTITATE!

De la 1 iulie ne vor fi eliberate cărţi de identitate după model european. Mai mult, cine doreşte poate opta pentru cărţi de identitate electronice . Aşa au anunţat autorităţile care susţin că noile buletine vor conţine inclusiv amprentele titularului, scrie  adevărul.ro. Specialiştii din cadrul Ministerului de Interne asigură că buletinul electronic nu va fi impus. „Cine nu doreşte carte de identitate electronică poate opta pentru una normală, care va fi asemănătoare cu cea electronică, dar nu va conţine cipul şi amprentele deţinătorului“, a explicat Laura Cusa, şeful serviciului juridic din Direcţia pentru Evidenţa Persoanelor. Potrivit acesteia, implementarea noilor buletine se va face în mod treptat, în termen de maximum 6 luni de la data emiterii primei cărţi electronice de identitate. Carte de identitate tip smart card Atât cartea de identitate, cât şi cartea electronică de identitate vor avea dimensiunile de 85,6×54,0 mm (format ID-1 – adică aproximativ cât un perm...