Treceți la conținutul principal

Homologación Títulos Universitarios

Los títulos extranjeros de educación superior pueden ser homologados a los correspondientes españoles de Diplomado, Licenciado y Doctor según el Catálogo de títulos españoles.

DOCUMENTACIÓN
Los interesados deberán presentar:
1. Solicitud de homologación.
2. Certificación original acreditativa de la expedición del título debidamente traducida y legalizada.
3. Certificación académica original de los estudios cursados que detalle el plan de estudios, asignaturas, calificaciones, carga horaria y créditos, contraducción oficial al castellano.
4. Fotocopia compulsada del pasaporte.
5. Apostilla de la Haya.
6. Acreditación del abono de la tasa correspondienteForma de pago en el extranjero:mediante ingreso o transferencia a favor del MEC al Banco Bilbao Vizcaya Argentaria, con domicilio en C/Alcalá, 16, 28014 Madrid (España). Número de cuenta: ES41 0182 2370 44 0200203771.

DOCUMENTACIÓN COMPLEMENTARIA QUE PUEDE PRESENTARSE
1. Currículum académico del solicitante.
2. Programas correspondientes a las asignaturas cursadas.
3. Otra documentación que el interesado considere oportuna.

NOTA:
Las compulsas pueden realizarse presentando una fotocopia junto con el documento original al que corresponde en la oficina de registro en la que se presente la solicitud.

Los títulos, diplomas y certificaciones deberán ir acompañados de su correspondiente traducción oficial al castellano, que deberá ser realziada por un traductor jurado debidamente autorizado.

LUGAR DE PRESENTACIÓN
Agregaduria de Educación - Intrarea Bitolia, 25, Distrito 1, BUCAREST, martes y jueves de 9,30h a 12,30 h o directamente en: Ministerio de Educación, Política Social y Deporte, Subdirección General de Títulos, Convalidaciones y Homologaciones. Paseo del Prado 28, Madrid, 28014


Varianta cea mai ieftina pentru o traducere a certificatului de catre un traducator autorizat de Ministerul Justitiei din Romania, legalizarea notariala si livrare la domiciliu - 65 euro pret total la http://traduccionrumano.vpweb.es/ 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum se obtine modelul nou de certificat de nastere/casatorie?

In ultimul timp ma tot intreaba cititorii blogului de cum se poate obtine modelul nou de certificat de nastere si/sau casatorie din Romania. Sunt 3 variante: 1. Sa mergi PERSONAL la starea civila unde te-ai nascut sau te-ai casatorit. 2. Cu IMPUTERNICIRE NOTARIALA SPECIALA obtinuta la un consulat al Romaniei in Spania prin care o alta persoana poate realiza toate formalitatile necesare in locul tau. 3. Cu IMPUTERNICIRE NOTARIALA SPECIALA obtinuta la un Notariat spaniol, pe care pui apostila de la Haga la Colegio de los notarios al Provinciei unde ai facut imputernicirea, apoi trebuie tradusa de un traducator autorizat al Ministerului de Justitie din Romania si legalizata de un notar din Romania, prin care o alta persoana poate realiza toate formalitatile necesare in locul tau. Cum se intampla in multe cazuri, nu ai cui sa ii trimiti imputernicirea pentru ca nu ai nici un familiar in tara, in localitatea in care te.ai nascut (ca poate esti dintr-un sat uitat de lume) si nu stii c...

Cum sa ceri Cazierul in Spania? ACTUALIZARE SEPTIEMBRIE 2018

Datorită unei întrebări adresate blogului azi vă voi explica cum se cere un certificat de antecedente penale în Spania (cazier). Unde se solicita personal? Cine îl poate solicita? Cum se cere un cazier? Orice persoană fizică majoră poate solicita cazierul. Se cere de diferite forme: - Personal  - Prin poştă  - Pe internet Se plăteşte o taxă pentru cazier Modelul 790 ce se poate descărca şi aici sau puteţi cere un formular la Gerencia Teritorial del Ministero de Justicia. PAŞII NECESARI PENTRU A SOLICITA CAZIERUL SPANIOL PERSONAL 1. - Cetăţeanul se prezintă la Gerencias Territoriales del Ministerio de Justicia în provincia unde este rezident dar un e neapărat – poate merge la orice birou de pe teritoriul spaniol.  Mai jos găsiţi adresele acestor birouri după provincia. Albacete Asturias Barcelona Burgos Cáceres Cantabria Ceuta Granada Islas Baleares La Coruña La Rioja Las Palmas Madrid Málaga Melilla Murcia Navarra Santa Cruz de Tenerife ...

SE SCHIMBĂ BULETINELE DE IDENTITATE!

De la 1 iulie ne vor fi eliberate cărţi de identitate după model european. Mai mult, cine doreşte poate opta pentru cărţi de identitate electronice . Aşa au anunţat autorităţile care susţin că noile buletine vor conţine inclusiv amprentele titularului, scrie  adevărul.ro. Specialiştii din cadrul Ministerului de Interne asigură că buletinul electronic nu va fi impus. „Cine nu doreşte carte de identitate electronică poate opta pentru una normală, care va fi asemănătoare cu cea electronică, dar nu va conţine cipul şi amprentele deţinătorului“, a explicat Laura Cusa, şeful serviciului juridic din Direcţia pentru Evidenţa Persoanelor. Potrivit acesteia, implementarea noilor buletine se va face în mod treptat, în termen de maximum 6 luni de la data emiterii primei cărţi electronice de identitate. Carte de identitate tip smart card Atât cartea de identitate, cât şi cartea electronică de identitate vor avea dimensiunile de 85,6×54,0 mm (format ID-1 – adică aproximativ cât un perm...