Treceți la conținutul principal

Obţinerea paşaportului simplu electronic

Pentru obtinerea unui nou pasaport este necesara o programare prealabila pe care o puteti obtine trimitand un email la adresa programari@consuladoderumania.es ori prin fax la nr +34 914165025.
Taxa consulara este 100 euro, iar termenul de eliberare este de aproximativ 30-45 zile lucratoare de la data depunerii cererii.
PAŞAPORTUL SIMPLU ELECTRONIC se elibereazã cetãţenilor români cu domiciliul in Romania (conform legii, o persoană poate avea un singur domiciliu şi mai multe reşedinte temporare) şi cetatenilor romani cu domiciliul in străinătate.
Noua procedura de eliberare a pasapoartelor electronice si a titlurilor de calatorie presupune prezenta obligatorie a solicitantului la sediul consulatului, inclusiv a minorilor, avand in vedere ca este necesara prelevarea amprentelor, fotografia si semnatura digitala. De asemenea, este necesara prezentarea in original a tuturor actelor necesare eliberarii documentelor de calatorie. 
PENTRU TRADUCERI AUTORIZATE LA UN PRET DECENT www.traduccionrumano.vpweb.es.

PAŞAPORTUL SIMPLU ELECTRONIC se elibereazã cetãţenilor români cu domiciliul in Romania (conform legii, o persoană poate avea un singur domiciliu şi mai multe reşedinte temporare) şi cetatenilor romani cu domiciliul in străinătate.
Noua procedura de eliberare a pasapoartelor electronice si a titlurilor de calatorie presupune prezenta obligatorie a solicitantului la sediul consulatului, inclusiv a minorilor, avand in vedere ca este necesara prelevarea amprentelor, fotografia si semnatura digitala. De asemenea, este necesara prezentarea in original a tuturor actelor necesare eliberarii documentelor de calatorie. 
PENTRU TRADUCERI AUTORIZATE LA UN PRET DECENT www.traduccionrumano.vpweb.es.

Paşaportul simplu electronic pentru cetăţenii români adulţi cu domiciliul în România

 Pentru obtinerea unui pasaport simplu electronic pentru adulti trebuie sa prezentati urmatoarele documente:
  • Cartea de identitate, cartea de identitate provizorie sau, după caz, buletinul de identitate, aflate în termen de valabilitate, în original. Cartea de identitate provizorie poate fi acceptată doar dacă este însoţită de certificatul de naştere, în original;
  • Paşaportul anterior, dacă este cazul;
  • În cazul declarării furtului/pierderii paşaportului simplu, este necesară prezentarea dovezii eliberate de organele de poliţie a statului de reşedinţă cu traducerea efectuată de un traducător autorizat de Ministerul Justitiei si Libertatilor Cetatenesti din Romania a carui semnatura este autorizata de cadre seful Sectiei Consulare Madrid
  • În cazul distrugerii paşaportului simplu, se va prezenta paşaportul distrus sau deteriorat sau fragmente din acesta.
  • In cazul schimbarii numelui, va trebui sa prezentati si sentinta de divort, certificatul de casatorie sau documentul din care reiese respectiva schimbare.

Paşaportul simplu electronic pentru cetăţenii români minori cu domiciliul în România

A. Paşapoarte simple electronice pentru minorii sub 14 ani

Cererile care privesc eliberarea paşaportului simplu pentru minorul care nu a împlinit vârsta de 14 ani se formulează de către ambii părinţi, de părintele supravieţuitor, de părintele căruia i-a fost încredinţat minorul prin hotărâre judecătorească rămasă definitivă şi irevocabilă sau, după caz, de reprezentantul legal;
Cererile pot fi formulate doar de către unul dintre părinţi atunci când este împuternicit de către celălalt părinte prin procură specială, autentificată în ţară de notarul public, iar în străinătate de misiunile diplomatice sau oficiile consulare ale României, ori când există acordul scris al acestuia, autentificat în aceleaşi condiţii;
Atunci când, din motive obiective, nici unul dintre părinţi nu se poate prezenta la misiune/oficiu, cererile prevăzute mai sus, pot fi formulate de o persoană împuternicită de către părinţi prin procură specială, autentificată în ţară de notarul public, iar în străinătate de misiunile diplomatice sau oficiile consulare ale României, care se prezintă împreună cu minorul;
Documente necesare:
  • certificatul romanesc de naştere al minorului, în original;
  • paşaportul anterior, dacă este cazul;
  • cartile de identitate ale părinţilor sau a reprezentantului legal, aflate în termen de valabilitate, în original;
  • certificatul de deces, hotărârea judecătorească de încredinţare a minorului rămasă definitivă şi irevocabilă, în original şi copie xerox, în cazul în care se prezintă doar declaraţia unuia dintre părinţi;
  • in cazul in care numele actuale ale parintilor nu coincid cu cele din certificatul de nastere al minorului, va trebui sa prezentati si certificatul de casatorie, sentinta de divort sau documentul din care reiese respectiva schimbare


B. Paşapoarte simple electronice pentru minorii peste 14 ani

Cererile care privesc eliberarea paşaportului simplu pentru minorul in vârsta de peste 14 ani se formulează de catre minor, in prezenta ambiilor părinţi, a părintelui supravieţuitor, a părintelui căruia i-a fost încredinţat minorul prin hotărâre judecătorească rămasă definitivă şi irevocabilă sau, după caz, a reprezentantului legal;
Cererile pot fi formulate doar in prezenta unui singur părinte atunci când este împuternicit de către celălalt părinte prin procură specială, autentificată în ţară de notarul public, iar în străinătate de misiunile diplomatice sau oficiile consulare ale României, ori când există acordul scris al acestuia, autentificat în aceleaşi condiţii;
Atunci când, din motive obiective, nici unul dintre părinţi nu se poate prezenta la misiune/oficiu, cererile prevăzute mai sus, pot fi formulate in prezenta unei persoane împuternicită de către părinţi prin procură specială, autentificată în ţară de notarul public, iar în străinătate de misiunile diplomatice sau oficiile consulare ale României, care se prezintă împreună cu minorul;
Documente necesare:
  • Cartea de identitate sau cartea de identitate provizorie, aflate în termen de valabilitate, în original. Cartea de identitate provizorie poate fi acceptată doar dacă este însoţită de certificatul de naştere, în original;
  • Paşaportul anterior, dacă este cazul;
  • Declaraţia autentificata a ambilor părinţi, a părintelui supravieţuitor, a părintelui căruia i-a fost încredinţat minorul prin hotărâre judecătorească rămasă definitivă şi irevocabilă sau, după caz, a reprezentantului legal, care să ateste acordul cu privire la eliberarea unui paşaport simplu pentru minor;
  • Certificatul de deces, hotărârea judecătorească de încredinţare a minorului rămasă definitivă şi irevocabilă, în original şi copie xerox, în cazul în care se prezintă doar declaraţia unuia dintre părinţi;
  • Cărţile de identitate valabile ale părinţilor, în original.
PENTRU TRADUCERI AUTORIZATE LA UN PRET DECENT www.traduccionrumano.vpweb.es.
NOTA
SE RECOMANDA CA PERSOANA CAREIA I SE VA FACE PASAPORTUL SA FIE IMBRACATA IN PARTEA SUPERIOARA A CORPULUI IN CULORI INCHISE SI/SAU INTENSE, EVITANDU-SE CULORILE DESCHISE SAU IMBRACAMINTEA IN CAROURI SAU CU DUNGI DE CULOARE DESCHISĂ 
PENTRU TRADUCERI AUTORIZATE LA UN PRET DECENT www.traduccionrumano.vpweb.es.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum se obtine modelul nou de certificat de nastere/casatorie?

In ultimul timp ma tot intreaba cititorii blogului de cum se poate obtine modelul nou de certificat de nastere si/sau casatorie din Romania. Sunt 3 variante: 1. Sa mergi PERSONAL la starea civila unde te-ai nascut sau te-ai casatorit. 2. Cu IMPUTERNICIRE NOTARIALA SPECIALA obtinuta la un consulat al Romaniei in Spania prin care o alta persoana poate realiza toate formalitatile necesare in locul tau. 3. Cu IMPUTERNICIRE NOTARIALA SPECIALA obtinuta la un Notariat spaniol, pe care pui apostila de la Haga la Colegio de los notarios al Provinciei unde ai facut imputernicirea, apoi trebuie tradusa de un traducator autorizat al Ministerului de Justitie din Romania si legalizata de un notar din Romania, prin care o alta persoana poate realiza toate formalitatile necesare in locul tau. Cum se intampla in multe cazuri, nu ai cui sa ii trimiti imputernicirea pentru ca nu ai nici un familiar in tara, in localitatea in care te.ai nascut (ca poate esti dintr-un sat uitat de lume) si nu stii c

Cum sa ceri Cazierul in Spania? ACTUALIZARE SEPTIEMBRIE 2018

Datorită unei întrebări adresate blogului azi vă voi explica cum se cere un certificat de antecedente penale în Spania (cazier). Unde se solicita personal? Cine îl poate solicita? Cum se cere un cazier? Orice persoană fizică majoră poate solicita cazierul. Se cere de diferite forme: - Personal  - Prin poştă  - Pe internet Se plăteşte o taxă pentru cazier Modelul 790 ce se poate descărca şi aici sau puteţi cere un formular la Gerencia Teritorial del Ministero de Justicia. PAŞII NECESARI PENTRU A SOLICITA CAZIERUL SPANIOL PERSONAL 1. - Cetăţeanul se prezintă la Gerencias Territoriales del Ministerio de Justicia în provincia unde este rezident dar un e neapărat – poate merge la orice birou de pe teritoriul spaniol.  Mai jos găsiţi adresele acestor birouri după provincia. Albacete Asturias Barcelona Burgos Cáceres Cantabria Ceuta Granada Islas Baleares La Coruña La Rioja Las Palmas Madrid Málaga Melilla Murcia Navarra Santa Cruz de Tenerife Sevilla Vale

Buletinul de identitate expirat

Datorită unor întrebări pe care le-am primit în ultimele zile în legătură cu Cartea de identitate expirată am să fac câteva precizări: Dacă ai buletinul expirat şi eşti în Spania - i-aţi bilet de România înainte să expire. (sfatul meu:)) Aflaţi din timp care sunt  Actele necesare  pentru reînnoirea acestuia şi completaţi  formularul  ( În eventualitatea descărcării de pe internet, formularul de cerere va fi tipărit în format A4, iar cele două pagini trebuie să se regăsească pe aceeaşi foaie (faţă-verso). Cererile pot fi completate olograf sau prin alte sisteme de tehnoredactare, cu excepţia rubricii destinată semnăturii, care trebuie completată numai olograf (de mână). ) Întrebare:  În cât timp se poate solicita eliberarea unei noi cărţi de identitate, ca urmare a expirării celei deţinute anterior? Răspuns:  În   conformitate cu prevederile art.18 alin. (3) al Ordonanţei de urgenţă nr.97/2005 privind evidenta, domiciliu, reşedinţa şi actele de identitate ale cetăţenilor romani, cu modi