Servicii consulare itinerante in provincia Alicante
În cadrul programului de servicii consulare itinerante, o echipă a Consulatului României la Castellón de la Plana va oferi consultații, asistenţă şi servicii consulare joi, 23 iunie 2011, între orele 16 și 20 si vineri, 24 iunie 2011, intre orele 10 si 14, in colaborare cu Primaria Benidorm si cu Asociatia “Ulpia Traiana” din aceeasi localitate.
Locul desfășurării activităților: Centro Social "Jose Llorca Linares", C/Goya, s/n, Benidorm (în proximitatea gării din Benidorm).
Vor fi efectuate următoarele categorii de servicii consulare:
· consultatii pe teme consulare;
· înscrieri de acte de stare civilă (certificate de naştere, căsătorie, deces), inclusiv traducerile şi legalizările aferente acestora;
· servicii consulare notariale (autentificări de procuri, declaraţii, legalizari de acte etc.);
· eliberare de certificate, inscripţii consulare, adeverinţe etc.;
· preluarea de cereri de verificare a permiselor auto româneşti (verificarea şi emiterea certificatelor se vor face numai la sediul consulatului);
Nu se pot prelua cereri pentru paşapoarte şi titluri de călătorie (primirea cererilor de documente de călătorie şi preluarea datelor biometrice au loc numai la sediul consulatului. Noua procedura de eliberare a pasapoartelor electronice si a titlurilor de calatorie presupune prezenta obligatorie a solicitantului la sediul consulatului, inclusiv a minorilor, avand in vedere ca sunt necesare prelevarea amprentelor, fotografia si semnatura digitala).
Accesul se face pe bază de programare obţinută numai de la Consulatul României din Castellón de la Plana, prin:
· e-mail: secretariat@consulatcastellon.e.telefonica.net
· Fax: 964 257 053
Cetăţenii români care doresc programare sunt rugaţi să menţioneze în cerere minim următoarele: numele şi prenumele, serviciul consular solicitat, localitatea/provincia de domiciliu sau rezidenţă în Spania, un număr de telefon sau o adresă de e-mail pentru contact.
Pentru acte necesare, tarife şi alte informaţii suplimentare, vă rugăm să accesaţi pagina noastra de servicii consulare, la adresa: http://castellon.mae.ro
Consulat itinerant in Tarancon
În data de 18.06.2011, o echipă a Sectiei Consulare a Ambasadei României la Madrid se va deplasa în Tarancon, provincia Cuenca, pentru a oferi, în cadrul programului “consulatul itinerant”, asistentă si servicii consulare cetăţenilor români din zona respectivă.
Vor fi efectuate următoarele servicii consulare :
eliberarea de titluri de calătorie
autentificări procuri / declaraţii
inscripţii consulare / adeverinţe;
preluarea de cereri verificări permise auto.
preluare dosare cereri înscrieri certificate de naştere/certificate de căsătorie
programări paşapoarte simple electronice si CRDS (primirea dosarelor pentru paşapoarte are loc numai la sediul consulatului).
Echipa se va afla la dispoziţia publicului la sediul Asociatiei Romano-Spaniole din provincia Cuenca din Plaza de la Constitucion, 1 bajo, Casa de las Asociaciones (fostul sediul al Primariei din Tarancon) sâmbătă, 18 iunie 2011, intre orele 10.00/19.00.
Accesul este pe bază de programare prealabilă obţinută prin e-mail (secretariado@consuladoderumania.es) sau fax (nr.914165025) la Secţia Consulară a Ambasadei României la Madrid.
Având în vedere apropierea sezonului vacantelor, recomandăm cetăţenilor români care au nevoie de titluri de călătorie pentru deplasarea în tară să profite de prezenta echipei Consulatului Itinerant pentru a solicita aceste documente. Titlurile de călătorie au o valabilitate de 30 de zile si pot fi solicitate cu cel mult 5 luni înainte de data efectuării călătoriei spre România.
Program Consulatul Romaniei la Ciudad Real
In luna iunie 2011, echipa Consulatul Romaniei la Ciudad Real va fi la dispozitia publicului la Asociatia Romano - Spaniola din Castilla-La Mancha, pentru a oferi asistenta si servicii consulare cetatenilor romani din Comunitatea Autonoma Castilla-La Mancha si Comunitatea Autonoma Extremadura, dupa cum urmeaza:
Joi , 2 iunie
Vineri, 10 iunie
Miercuri, 15 iunie
Luni, 20 iunie
Joi, 23 iunie
Marti, 28 iunie
Joi, 30 iunie
Programul de lucru cu publicul se va desfasura intre orele 09:00 – 14.00 si 15.00 - 18.00, la adresa Asociatiei Romano-Spaniola: Plaza de la Constitucion no. 6 bajo, 13180 Ciudad Real.
Accesul este pe baza de programare prealabila obtinuta pe mail (cruciudadreal@telefonica.net) si prin telefon (926 251 751) la Consulatul Romaniei la Ciudad Real.
Consulat itinerant în Santa Cruz de Tenerife
În zilele de 28 și 29 mai 2011, o echipă a Secției Consulare a Ambasadei României la Madrid se va deplasa în Santa Cruz de Tenerife pentru a oferi, în cadrul programului “consulatul itinerant”, asistență și servicii consulare cetățenilor români din zona respectivă.
Vor fi efectuate următoarele servicii consulare :
eliberarea de titluri de calătorie
autentificări procuri / declarații
inscripții consulare / adeverințe;
preluarea de cereri verificări permise auto.
preluare dosare cereri înscrieri certificate de naștere/certificate de căsătorie
preluare programări pașapoarte simple electronice și CRDS (primirea dosarelor pentru pașapoarte are loc numai la sediul consulatului).
Echipa se va afla la dispoziția cetățenilor români la Hotelul SILKEN ATLANTIDA situat în Avenida Tres de Mayo nr.69 esquina Aurea Díaz Flores, Santa Cruz de Tenerife cod poștal 38005, după urmatorul program :
Sâmbătă 28 mai, între orele 09.00-18.00
Duminică 29 mai, între orele 09.00-14.00
Accesul este pe bază de programare prealabilă obținută pe mail (secretariado@consuladoderumania.es) sau fax (nr. 914165025) la Secția Consulară a Ambasadei României la Madrid.
Având în vedere apropierea sezonului vacanțelor, recomandăm cetățenilor români care locuiesc în Insulele Canare și care au nevoie de titluri de călătorie pentru deplasarea în țară să profite de prezența echipei Consulatului Itinerant pentru a solicita aceste documente. Titlurile de călătorie au o valabilitate de 30 de zile și pot fi solicitate cu 5 luni înainte de data efectuării călătoriei spre România.
În cadrul programului de servicii consulare itinerante, o echipă a Consulatului României la Castellón de la Plana va oferi consultații, asistenţă şi servicii consulare joi, 23 iunie 2011, între orele 16 și 20 si vineri, 24 iunie 2011, intre orele 10 si 14, in colaborare cu Primaria Benidorm si cu Asociatia “Ulpia Traiana” din aceeasi localitate.
Locul desfășurării activităților: Centro Social "Jose Llorca Linares", C/Goya, s/n, Benidorm (în proximitatea gării din Benidorm).
Vor fi efectuate următoarele categorii de servicii consulare:
· consultatii pe teme consulare;
· înscrieri de acte de stare civilă (certificate de naştere, căsătorie, deces), inclusiv traducerile şi legalizările aferente acestora;
· servicii consulare notariale (autentificări de procuri, declaraţii, legalizari de acte etc.);
· eliberare de certificate, inscripţii consulare, adeverinţe etc.;
· preluarea de cereri de verificare a permiselor auto româneşti (verificarea şi emiterea certificatelor se vor face numai la sediul consulatului);
Nu se pot prelua cereri pentru paşapoarte şi titluri de călătorie (primirea cererilor de documente de călătorie şi preluarea datelor biometrice au loc numai la sediul consulatului. Noua procedura de eliberare a pasapoartelor electronice si a titlurilor de calatorie presupune prezenta obligatorie a solicitantului la sediul consulatului, inclusiv a minorilor, avand in vedere ca sunt necesare prelevarea amprentelor, fotografia si semnatura digitala).
Accesul se face pe bază de programare obţinută numai de la Consulatul României din Castellón de la Plana, prin:
· e-mail: secretariat@consulatcastellon.e.telefonica.net
· Fax: 964 257 053
Cetăţenii români care doresc programare sunt rugaţi să menţioneze în cerere minim următoarele: numele şi prenumele, serviciul consular solicitat, localitatea/provincia de domiciliu sau rezidenţă în Spania, un număr de telefon sau o adresă de e-mail pentru contact.
Pentru acte necesare, tarife şi alte informaţii suplimentare, vă rugăm să accesaţi pagina noastra de servicii consulare, la adresa: http://castellon.mae.ro
Consulat itinerant in Tarancon
În data de 18.06.2011, o echipă a Sectiei Consulare a Ambasadei României la Madrid se va deplasa în Tarancon, provincia Cuenca, pentru a oferi, în cadrul programului “consulatul itinerant”, asistentă si servicii consulare cetăţenilor români din zona respectivă.
Vor fi efectuate următoarele servicii consulare :
eliberarea de titluri de calătorie
autentificări procuri / declaraţii
inscripţii consulare / adeverinţe;
preluarea de cereri verificări permise auto.
preluare dosare cereri înscrieri certificate de naştere/certificate de căsătorie
programări paşapoarte simple electronice si CRDS (primirea dosarelor pentru paşapoarte are loc numai la sediul consulatului).
Echipa se va afla la dispoziţia publicului la sediul Asociatiei Romano-Spaniole din provincia Cuenca din Plaza de la Constitucion, 1 bajo, Casa de las Asociaciones (fostul sediul al Primariei din Tarancon) sâmbătă, 18 iunie 2011, intre orele 10.00/19.00.
Accesul este pe bază de programare prealabilă obţinută prin e-mail (secretariado@consuladoderumania.es) sau fax (nr.914165025) la Secţia Consulară a Ambasadei României la Madrid.
Având în vedere apropierea sezonului vacantelor, recomandăm cetăţenilor români care au nevoie de titluri de călătorie pentru deplasarea în tară să profite de prezenta echipei Consulatului Itinerant pentru a solicita aceste documente. Titlurile de călătorie au o valabilitate de 30 de zile si pot fi solicitate cu cel mult 5 luni înainte de data efectuării călătoriei spre România.
Program Consulatul Romaniei la Ciudad Real
In luna iunie 2011, echipa Consulatul Romaniei la Ciudad Real va fi la dispozitia publicului la Asociatia Romano - Spaniola din Castilla-La Mancha, pentru a oferi asistenta si servicii consulare cetatenilor romani din Comunitatea Autonoma Castilla-La Mancha si Comunitatea Autonoma Extremadura, dupa cum urmeaza:
Joi , 2 iunie
Vineri, 10 iunie
Miercuri, 15 iunie
Luni, 20 iunie
Joi, 23 iunie
Marti, 28 iunie
Joi, 30 iunie
Programul de lucru cu publicul se va desfasura intre orele 09:00 – 14.00 si 15.00 - 18.00, la adresa Asociatiei Romano-Spaniola: Plaza de la Constitucion no. 6 bajo, 13180 Ciudad Real.
Accesul este pe baza de programare prealabila obtinuta pe mail (cruciudadreal@telefonica.net) si prin telefon (926 251 751) la Consulatul Romaniei la Ciudad Real.
Consulat itinerant în Santa Cruz de Tenerife
În zilele de 28 și 29 mai 2011, o echipă a Secției Consulare a Ambasadei României la Madrid se va deplasa în Santa Cruz de Tenerife pentru a oferi, în cadrul programului “consulatul itinerant”, asistență și servicii consulare cetățenilor români din zona respectivă.
Vor fi efectuate următoarele servicii consulare :
eliberarea de titluri de calătorie
autentificări procuri / declarații
inscripții consulare / adeverințe;
preluarea de cereri verificări permise auto.
preluare dosare cereri înscrieri certificate de naștere/certificate de căsătorie
preluare programări pașapoarte simple electronice și CRDS (primirea dosarelor pentru pașapoarte are loc numai la sediul consulatului).
Echipa se va afla la dispoziția cetățenilor români la Hotelul SILKEN ATLANTIDA situat în Avenida Tres de Mayo nr.69 esquina Aurea Díaz Flores, Santa Cruz de Tenerife cod poștal 38005, după urmatorul program :
Sâmbătă 28 mai, între orele 09.00-18.00
Duminică 29 mai, între orele 09.00-14.00
Accesul este pe bază de programare prealabilă obținută pe mail (secretariado@consuladoderumania.es) sau fax (nr. 914165025) la Secția Consulară a Ambasadei României la Madrid.
Având în vedere apropierea sezonului vacanțelor, recomandăm cetățenilor români care locuiesc în Insulele Canare și care au nevoie de titluri de călătorie pentru deplasarea în țară să profite de prezența echipei Consulatului Itinerant pentru a solicita aceste documente. Titlurile de călătorie au o valabilitate de 30 de zile și pot fi solicitate cu 5 luni înainte de data efectuării călătoriei spre România.
Comentarii
Trimiteți un comentariu