Treceți la conținutul principal

CONSULATE ITINERANTE

Consulat itinerant in Mallorca

In continuarea activitatilor din cadrul programului "Consulatul itinerant", Consulatul General al Romaniei la Barcelona organizeaza o noua deplasare in Mallorca pentru prestarea de servicii consulare, dupa cum urmeaza:

- 03.12.2010 - intre orele 11:00-18:00.

- 04.12.2010 - intre orele 10:00-12:00.

Activitatea consulara se va desfasura in „Cladirea Emigrantilor" (C/Eusebio Estada num. 48, Palma).

Cetatenii romani interesati trebuie sa solicite o programare prealabila prin email la adresa consuladogeneralenbarcelo@telefonica.net sau prin fax la numarul 93 434 11 09.

Sugeram persoanelor care vor solicita servicii/documente consulare sa se prezinte cu documentele de identitate/calatorie si/sau stare civila atat in original, cat si in fotocopie.

NOTA: Solicitarile de pasapoarte/titluri de calatorie se depun numai la Sediul Consulatului General al Romaniei la Barcelona (C/Alcoi nr.22, Barcelona).


Servicii consulare itinerante in Murcia si Granada

În continuarea activitatilor din cadrul programului "Consulatul itinerant", Consulatul General al României la Sevilla organizează servicii consulare itinerante în provinciile Murcia şi Granada, dupa cum urmeaza:

- în data de 18.11.2010, în Murcia, la sediul Consulatului Onorific al României la Murcia, între orele 10:00 – 16:00, la adresa Edificio Paraninfo, Avenida de los Rectores, nr. 3, Murcia (pentru mai multe informaţii datele de contact ale oficiului consular onorific sunt: telefon 968.879.567, fax: 968.879.568, email: consuladomurcia@xplorasolutions.com )

- în data de 20.11.2010, în Motril (provincia Granada), între orele 10.30 la 16.00, la adresa Centrului Intercultural Motril situat în str. Galicia, Edificiul Versalles, Bajo 1, Motril, 18600.

Recomandăm tuturor cetăţenilor români care vor solicita servicii/documente consulare să se prezinte cu documentele de identitate/călătorie şi/sau stare civilă atât în original, cât şi în fotocopie.

FOARTE IMPORTANT: Solicitarile de documente de călătorie (pasapoarte) sau de identitate se depun EXCLUSIV la sediul Consulatului General al României la Sevilla (calle Nicaragua, nr. 18, Sevilla).



Consulat itinerant in Cuenca

In cadrul programului “consulatul itinerant”, in ziua de 11 decembrie 2010, o echipa a Sectiei Consulare a Ambasadei Romaniei la Madrid se va deplasa in Cuenca pentru a oferi asistenta si servicii consulare cetatenilor romani din zona respectiva.

Vor fi efectuate urmatoarele servicii consulare :

inscrieri certificate de nastere/certificate de casatorie
autentificari procuri / declaratii
inscriptii consulare / adeverinte;
preluarea de cereri verificari permise auto.
preluare programari pasapoarte/titluri de calatorie (primirea cererilor de documente de calatorie are loc numai la sediul consulatului).
Echipa se va afla la dispozitia cetatenilor romani intre orele 10.30-19.30, la sediul Asociaţiei Hispano-Române “Hisparucuena” din Calle Pedro Almodovar s/n (langa Centrul Comercial Al Campo), Cuenca.

Accesul este pe baza de programare prealabila obtinuta pe mail (secretariado@consuladoderumania.e.telefonica.net) sau fax (nr. 914165025) la Sectia Consulara a Ambasadei Romaniei la Madrid.
sursa: Ambasada Romaniei Madrid

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum se obtine modelul nou de certificat de nastere/casatorie?

In ultimul timp ma tot intreaba cititorii blogului de cum se poate obtine modelul nou de certificat de nastere si/sau casatorie din Romania. Sunt 3 variante: 1. Sa mergi PERSONAL la starea civila unde te-ai nascut sau te-ai casatorit. 2. Cu IMPUTERNICIRE NOTARIALA SPECIALA obtinuta la un consulat al Romaniei in Spania prin care o alta persoana poate realiza toate formalitatile necesare in locul tau. 3. Cu IMPUTERNICIRE NOTARIALA SPECIALA obtinuta la un Notariat spaniol, pe care pui apostila de la Haga la Colegio de los notarios al Provinciei unde ai facut imputernicirea, apoi trebuie tradusa de un traducator autorizat al Ministerului de Justitie din Romania si legalizata de un notar din Romania, prin care o alta persoana poate realiza toate formalitatile necesare in locul tau. Cum se intampla in multe cazuri, nu ai cui sa ii trimiti imputernicirea pentru ca nu ai nici un familiar in tara, in localitatea in care te.ai nascut (ca poate esti dintr-un sat uitat de lume) si nu stii c

Cum sa ceri Cazierul in Spania? ACTUALIZARE SEPTIEMBRIE 2018

Datorită unei întrebări adresate blogului azi vă voi explica cum se cere un certificat de antecedente penale în Spania (cazier). Unde se solicita personal? Cine îl poate solicita? Cum se cere un cazier? Orice persoană fizică majoră poate solicita cazierul. Se cere de diferite forme: - Personal  - Prin poştă  - Pe internet Se plăteşte o taxă pentru cazier Modelul 790 ce se poate descărca şi aici sau puteţi cere un formular la Gerencia Teritorial del Ministero de Justicia. PAŞII NECESARI PENTRU A SOLICITA CAZIERUL SPANIOL PERSONAL 1. - Cetăţeanul se prezintă la Gerencias Territoriales del Ministerio de Justicia în provincia unde este rezident dar un e neapărat – poate merge la orice birou de pe teritoriul spaniol.  Mai jos găsiţi adresele acestor birouri după provincia. Albacete Asturias Barcelona Burgos Cáceres Cantabria Ceuta Granada Islas Baleares La Coruña La Rioja Las Palmas Madrid Málaga Melilla Murcia Navarra Santa Cruz de Tenerife Sevilla Vale

Buletinul de identitate expirat

Datorită unor întrebări pe care le-am primit în ultimele zile în legătură cu Cartea de identitate expirată am să fac câteva precizări: Dacă ai buletinul expirat şi eşti în Spania - i-aţi bilet de România înainte să expire. (sfatul meu:)) Aflaţi din timp care sunt  Actele necesare  pentru reînnoirea acestuia şi completaţi  formularul  ( În eventualitatea descărcării de pe internet, formularul de cerere va fi tipărit în format A4, iar cele două pagini trebuie să se regăsească pe aceeaşi foaie (faţă-verso). Cererile pot fi completate olograf sau prin alte sisteme de tehnoredactare, cu excepţia rubricii destinată semnăturii, care trebuie completată numai olograf (de mână). ) Întrebare:  În cât timp se poate solicita eliberarea unei noi cărţi de identitate, ca urmare a expirării celei deţinute anterior? Răspuns:  În   conformitate cu prevederile art.18 alin. (3) al Ordonanţei de urgenţă nr.97/2005 privind evidenta, domiciliu, reşedinţa şi actele de identitate ale cetăţenilor romani, cu modi